DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

Začátky s Moto Guzzi (1996 - 2006)

Naše začátky byly spojeny především se značkou Moto Guzzi (1994 - 2006)

v 90.letech byly zdrojem našich strojů, dílů a zážitků: Sušický patron Honza Průcha a Výškovský mág Radůz Frehár

tak seňor Petr Černohlávek začal na MG V 65 Lario v roce 1993

a záhy dospěl ke krásné MG 850 Le Mans III s doplňky - velká kapotáž a závodní výfuky včetně svodů Stucchi. Stupačky a řazení Agostini. Pancéřové brzdové hadice, brzdy rozděleny přední x zadní. Stabilizátor přední vidlice. Přední tlumiče Bitubo + progresivní pružiny Wirth. Zadní tlumiče Koni. Pohodlné sedlo Gaman - dnes velmi ceněný veterán

a skončil u Moto Guzzi 1100 Sport ie - což byla vrcholná nabídka sportovní motorky. S Moto Guzzi jezdil až do roku 2006. Po 13 letech u Guzzi přesedlali s Evou na Hondu 800 VFR

 

 

další průkopník seňor Miloš Černohlávek začal za socíku s Nortonem ES 2 a pak následovalo Ducati Paso 750, dále MG 850 Le Mans I a jelikož to bylo jednosedlo 

tak záhy následovala Moto Guzzi 850 Le Mans III - úprava Scola o obsahu 1000 cm3 - jejíž vlastníkem je dodnes a po 15 letech na Guzzi dnes cestují s Pavlínou na Hondě 1300 Pan European

 

no a posledním z naší party,co se nechal naklepávat v sedle Moto Guzzi je Karel Giebner (řečený Karlos)

začínal jsem na Moto Guzzi V75  - malý 4ventil a poměrně výkonný a když dospěl k názoru,že když Guzzi "tak aspoň litr" tak v roce 2000 tady byla krásná MG 1100 Sport carburatori - a na té procestoval Evropu.

           

pak následovala MG 1000 Daytona RS - a po zjištění, že tohle je vyloženě sportovní kultovní nářadí,tak na cestování pořídil postupně MG V11 Sport a následně MG 1200 Sport,s kterou jezdil až do roku 2011 a na rok 2012 pořídil po 15 letech s Guzzi cestovní Hondu 1300 Pan European

       

 

no a tím jsme uzavřeli cestování na Guzzi - pokud chce člověk cestovat více, tak prostě i ta technika se musí změnit, to je realita