2008‚ 2009‚2010‚2011

A je tu rok 2011

a motodovolená na pomezí Rakouska,Itálie a Slovinska.

Sraz byl jako obvykle na pumpě v HK a v tradičních oblečcích

Vyrazili jsme směr Znojmo,kde jsme přespali v penzionu hned u hranic a zde proběhlo tzv. označkování našich dresů "Alpenrallye"  a kvalitní večeře

no a pak už jsme kochali po vrcholcích,pokud se nám neposrala nějaká moto,hádejte,kdo byl poslední mohykán kultovní italslké značky......

a ještě pár kopečků....Triglavský Národny Park                    a jelikož stávkovala elektronico na MG,tak jsme navštívili Moto Guzzi service

a kudypak asi pojedem zpátky.......                                                                             a po výstupu zasložený obídek ve Slovinsku

a poslední akce kultovní pánská Branná

ranní příprava                                                            autoportrét .......moje maličkost po ránu

příprava snídaně pod bystrým okem Luboše                                                                                  na cestě domů

Foto a story 2010

REJVÍZ - JARNÍ VÝJEZDNÍ ZASEDÁNÍ

Jarní výjezdní zasedání se letos odehrálo opět pod taktovkou Jirky S., který tentokrát vybral oblast osady Rejvíz v Jeseníkách. Mimo krásné projížďky s nutnou obědovou zastávkou Na staré poště jsme udělali i něco pro své zdraví. Všichni včetně Karlose jsme šli na procházku po dřevěné stezce, do močálů a rašelinišť zakončenou u Mechového jezírka. V neděli nás Jana provedla lázněmi v Jeseníku, no a pak už pomalinku domů...

ANNÍN, MOTOKOZÍ SRAZ HONZY PRŮCHY, CHALOUPKA PANA BARONA

Letošní motokozí sraz jsme si opět upravili po svém. Bezva bydlení v chaloupce pana Barona, pivečko nachystáno, v krbu oheň a dobrá pohoda. V sobotu výlet na Trojstoličník, oběd na Kvildě, no a ještě buchty a kafíčko na Kvildě, večer zábava na srazu, bigbít, pivečko,....

ALPSKÁ JÍZDA

Letošní jízda byla ve znamení poznání dalšího malého kousku krásných alp. Jeli jsme ve velké sestavě, zažili spoustu skvělých zážitků a s horami se rozloučili pěkným lijákem a záplavami....

malá ochutnávka zážitků:

LANŽOV 2010

PODZIMNÍ JÍZDA JESENÍKY

Podzimní jízda směřovala opět do oblasti Jeseníků s cílem v Ramzové v útulném penzionu Kaťuša. Bylo trochu chladněji, ale zato sucho a tak jsme se parádně svezli. Sobotní oběd v biografu, k večeři bifťoury u pana domácího na Kaťuše. V neděli nás Jana zavedla do lázeňské cukrárny v Jeseníku, kde se konalo výborné kafíčko se zákuskem. Zpáteční cesta přes Brannou, oblast Kralického Sněžníku a České Petrovice se zastávkou na rybí hody. No a potom už klasika - Šerlich a domů.

Foto a story 2009

MotoHK na lyžích

Zimní plánování letní cesty ......

Jana už si chystá lízátka                                                       Karlos se usmívá pod vousy "to bude jízda"

byl přizván odborný poradce Nokamoto Radek

a se slovy "to dáte v pohodě" nám zkrátil cestu o týden                 Luboš nevěřil vlastním očím......

Poděbrady

počasí perfektní, projížďka se povedla, v Harrachově byl ještě sníh

Jarní jízda - Frenštát pod Radhoštěm

cíl cesty byly tentokrát Beskydy, hotýlek pod Pustevnami

oběd Na staré poště

Muzeum Tatra poprvé

Šárka+Jirka+Slovenská strela

Štramberská trúba

nádherná obec, ani kousek roviny, věž zvaná trůba, každoročně jsou zde závody veteránů

U Kociána

Muzeum Tatra podruhé

Evu a Janu to strašně zajímalo

expedice Lambarene, Lopraisův dakarský speciál a další skvosty

Dovolená Francie

Podzimní jízda - Jeseníky

nádherné počasí nás provázelo po oba dny, jízda skvělá, ubytování U Petra také, prostě nám to vyšlo.......

a Jana zmákla bezva fotečky:

Poslední schůze 2009

Fotogalerie 2008

Radostov

Vyjížďka na Seč 30.3.

Krásné jarní počasí a hlavně chuť svézt se - to byla lákadla na první letošní společnou vyjížďku. Na místo setkání nás přijel pozdravit kamárád Míra "KUCHAŘ" se svým fárošem. Na Seči byl v příkopech ještě sníh a cesta místy znečištěná od zimního posypu. V penziónu Na hrázi jsme dali presíčko a frčeli dál. Celkem asi 160 krásných kilometrů. Už se těším na další jízdu.......

P.

Jízda "U skokana"

Letošní první dálková vedla na naše oblíbené místo " U skokana". Cestou tam jsme navštívili přečerpávací vodní elektrárnu Dlouhé stráně. Při zpáteční cestě jsme zastavili v zemědělském skansenu a muzeu veteránů U Havlíčků, který na nás zanechal snad "trvalé" následky.

SCANDINAVIA COURSE aneb JÍZDA NA SEVER

Krásná expedice po severu Evropy je velkou výzvou pro borce a borkyně z naší party. Započala dne 18. 7. 2008 společným odjezdem z Lípy u Hradce Králové v doprovodu Pafky a Kačky (Honda CB 1300).

Sestava:       Luboš a Jana                   Honda GW 1800

Miloš a Pavla                   BMW K 1200 RS

Karel                               Moto Guzzi 1200 Sport

Honza                              BMW  R 100 GS PD

Trasa:

1. den   CZ - PL                                 Lípa - Stary Lichen                                             450  km

návštěva Licheňského kristareálu

trochu splachnout krčky

pivo Lech a přišlo k chuti

2. den   PL - PL                                 Stary Lichen -

další doplním později

přepis SMS zpráv od Karlose:

o Rusku - "Cau, se s vámi podělím o zážitky ze země, která nám chtěla být vzorem.

1. začalo to přechodem v Narvě - vyplnění dotazníku - celní prohlídka - srávili jsme tam 3,5 h

2. jestli někdo doufá, že zde jsou silnice - kurva takovej tankodrom už asi neuvidím

3. jeli jsme do Petrodvorců zkratkou - rusové zřejmě ekologii neuznávají, kolem cesty brajgl, bordel všeho druhu

4. Petrohrad - krásné město, ale kurva tady jezděj jak prasata

5. zbytek budu vyprávět osobně...   Karlos"

Rusko - Finsko - " Cau, tak jsme dnes odjeli z Petrohradu do Finska - město Mikkeli, cestou jsme ještě stihli shlédnout ostrovní pevnost Kronstad, na přechodu Rus - Fin klasika, fronty na vše, vyplňování nesmyslných lejster cca jsem se vrátil o 25 let zpět, ale jinak bylo Rusko zážitek, momentálně sedime v campu u jezera se západem slunce a relax hodný finské přírody, o víkendu motorallye v Mikkeli, ujeto cca 2450 km  Karlos + zbytek "

Finsko   - "Cau, dnes jsme po motosrazu v Mikkeli odjeli smer sever v oblezenimoskytu - Of,Of  Karel z kancelare Santy Clause Rovaniemi-Finsko ujeto cca 3250 km"

Podzimní jízda "U skokana"

Letošní poslední dálková dvoudenní akce byla naplánována na první podzimní víkend a nutno uznat, že Jirka S. vybral skvělý termín, protože bylo bezvadné počasí. Cestou ke Skokanovi jsme se zastavili na přečerpávací elektrárně Dlouhé stráně a splnili to, co jsme nemohli dosáhnout na jaře a to, že jsme vyjeli až nahoru k horní nádrži do výšky přibližně 1270m. n. m. Byl to bezvadný zážitek, jak dokazují fotky. No a dál už se naše jízda nesla ve známém duchu...... zatáčky, zatáčky, kafíčko, zatáčky......   pivečko ....... a zpět.